NYÅRSAFTON - BILDREGN

 
Jag och Linus började kvällen med två rätters middag här hemma. Till förätt gjorde vi mozzarellasallad och till varmrätt lagade vi en klassisk middag bestående av kött, potatis och smörstekta sparrisar inlindade i bacon till varmrätt. Så gott!
 
 
Sedan åkte vi hem till en kompis för nyårsfest tillsammans med med både nya och gamla vänner! Vi spelade spel och det var på blodigt allvar, haha.
 
 
Martin och systarna Emelie och Malin.
 
 
Mitt hjärta var stilig i skjorta, kostym och silver hatt som det snöade glitter från. Var verkligen glitter överallt.
 
 
Min snygga bästis i Linus hatt. Som var väldigt populär ;)
 
 
 Strax innan tolvslaget begav vi oss ut för att titta på fyverkirierna. Tycker det är så vackert med fyrverkerier.
 
 
Nyårskyssen 
 
 
Jag älskar dig!
 
 
En del av vårt gäng.
 
 
Pojkvän och min bästa vän Amanda. 
 
 
Jag och bästis. 
 
 
 Lite fler Puss-bilder, hehe.
 
Dessa bilder beskriver min nyårsafton väldigt bra. Förutom att jag var redligt trött hela dagen i brist på sömn så hade jag ett helt underbart nyår. Fick fira in det nya året med min pojkvän och bästa vän. 2016 kunde inte ha börjat bättre!

Vilka jättefina bilder, ser ut som en perfekt nyårsafton! :) kram

Åh vad det såg gott ut, och superroligt!

sv: Tack så supermycket!!
Kram

Vad fina ni är! Såååå härliga bilder! Du verkade verkligen ha en superbra kväll :) Kram

Ser ut som en underbar nyårsafton verkligen! :)

Sv: Ja, det är skönt att ha lite och göra, men det är ju inget jag tjänar pengar på i nuläget, så därför ser jag mig som helt arbetslös jag också. Men hoppas vi får jobb i år, du och jag! :)

Kram

Vad härligt :) och ni hade minsann snö också!

Vilka fina bilder! Och det kan aldrig bli för mycket pussbilder ett nyår! Haha
Kram

Faaantastiska bilder! Otorligt! :) Kramar fina du!

Så härliga bilder!

fina bilder!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: