Sluta Blogga ?

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här, men jag funderar på att sluta blogga. Jag har ingen egen dator att sitta vid (sitter vid Linus stationära) och min kamera är inte alls bra längre dessutom är jag så fruktansvärt trött på min deisgn.
 
Är så kluven på hur jag ska göra, då jag fortfarande tycker det är väldigt kul. Har bloggat sedan jag var 10 år, bloggen har varit en trygghet och lite som min bästavän när jag haft det tufft. Åh det är så svårt! Haha.
 
Ska fundera några dagar och se och verkligen känna efter. Hoppas ni mår bra. Kram ♥

Åh vad jobbigt att det känns så, hoppas du kommer fram till något som känns bra!

Åh va tråkigt.. Hoppas du kanske bara kan ta en bloggpaus och sedan komma tillbaka <3 kram

Hoppas du fortsätter!

Men vad tråkigt!! Tycker verkligen inte att du ska sluta blogga!!
kram

Nej vad tråkigt att höra :((( Har du instagram eller något så vi iaf kan höras av där då? :D Ha det så bra så länge vännen!

Du kanske behöver en nystart? Tycker verkligen du ska komma till oss på vione.se :D

Tråkigt, men samtidigt måste det ju kännas roligt att blogga

Ibland är det ju så tyvärr och man har ju faktiskt ett liv på sidan av bloggen. Hoppas du väljer det som känns bäst för dig själv! :)

Kram

Du behöver ju inte blogga regelbundet, släng in ett inlägg när du känner för det och tycker det är kul! :)

N

Gå på feeling, blogga ibland när du vill och orkar! :) Om du slutar helt på en gång kommer du säkert sakna det tillslut! Jag röstar på stanna :D

Åh nej hoppas inte! :(

Tråkigt att du funderat på att sluta, du har verkligen en hur fin blogg som helst! Men du gör det som känns bäst för dig! Kram

Hoppas du kommer fram till det du verkligen vill, man ska inte hålla på med något man inte tycker om att hålla på med!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: