Jag Har Bestämt Mig

Hej finaste ni! Vad roligt att så många av er vill att jag ska fortsätta blogga. Ska jag vara ärlig så har jag saknat bloggen så kommer inte att sluta. Är dock sugen att börja på en ny portal med en helt ny design, har haft min nuvarnde på tok för länge. Det finns bara ett problem, jag förstår mig inte på det här med kodmallar och stilmalar och allt vad det är. Så finns det någon fin själ där ute som skulle vilja hjälpa mig? :)
 
 
ISA

åh men känner precis samma sak!! så får du in några bra tips/råd hojta till ;)

Vad kul att du ska fortsätta!

Åh vad kul att du kommer att fortsätta blogga!

Åh va kul att du vill fortsätta blogga! :) kram

På Nouw är det jätteenkelt att fixa design!

Jag tycker det bästa är när man kan ha sin blogg på en portal lääänge. Min förra blogg hade jag i 5 år tror jag :)
SV: Tack snälla, är så nöjd :) . Ja jag börjar följa dig där då :)

Hör av dig till Sannasrum.se för en tjusig design! :-)

Superroligt att du bestämt dig för att fortsätta!

Sv; Det enda jag har gjort med mina designer är att ta en vanlig bild som jag tagit och sen kanske redigera och skriva lite på den. Sedan så laddar jag bara upp den, men hur har du tänkt dig förutom att det ska vara enkelt? :) Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: