En Outfit

Jacka- Ida Sjöstedt / Jeans - Bik Bok / Linne - Odd Molly / Väska - Michael Kors / Skor- H&M.
 
Dennna outfiten bar jag strax innan hösten och kylan kom. Älskar verkligen min jacka från Ida Sjöstedt. 

Vilken söt jacka! :)

Sv: Det var det!

Kram

Älskar jackan, speciellt gulddetaljerna!

Supersnygg outfit! :)

Snyggt :D

SV Det kan man ju göra :) men bytte inte du blogg för ett tag sen?? :)

ISA

väskan!! <3 så fin!

SVAR: HAAH. fråga mig inte om designfrågor va ;) haha. Nä men jag går helt efter mallen som finns och kopierar-klistrar in färdiga stilmallar. Fast du har ju blogg.se? det är ju annorlunda från devote.. finns det ingen "hjälp" kategori med designfrågor? kram!

Men så snygg jacka!!!

Riktigt fin outfit! Älskar jackan :)

N

Vad fint!

Åh vilken supersnygg outfit! :) Kram

Snygg outfit! :D

Så himla snyggt!

Så fint

Åh fina kläder ,,,

Snyggt! :)

jättefint!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: