PÅ VÄG HEM TILL MIG

 

Beige HÄR // Vit HÄR.

 

Den här fina blusen är på väg hem till mig. Beställde den beiga då jag har så mycket vita blusar. Hoppas verkligen den är lika fin i verkligheten.

Fin :)

Fin modell på dem :) SV: ja det tycker jag verkligen :D Kram

Åh så snygga!

Men åh vad fin!!

Å vilka söta!

Vilka fina! :)

Sv: Ja, verkligen skönt med lite ledighet emellanåt!! :D

Kram

Verkligen supersöta!

Så söt den var :)

Oh så himla fin! Jag tror inte att jag äger en endaste blus. Eller ja, en som jag använda till min systerdotters dop. That's it!

Sv: Oh, kanske får testa ett par stövlar med högt skaft iallafall då, smaken kanske har ändrats!

Åh vilken fin, jag som älskar blusar! :)

Men åhh så fina :)

Åh tack... ok då vet jag men örhängena var fina

Så fina!

Superfin! :)

Härligt med lite nytt! :)

Åh tack snälla du <3 Den var riktigt fin!!

så himla fin, beställde den i beige för någon dag sedan <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: