OVERKNEE

 
Efter pälsjackan är lårhöga stövlar ett måste i höstgarderoben, det är så snyggt!  Jag har varit ute efter ett par sedan förra året men inte funnit dom perfekta fram tills nu.  
 
Svarta HÄR // Beiga HÄR.
 
Jag har beställt dom svarta stövlarna ovan. Tycker dom beiga är så snygga men dom svarta känndes mer praktiska. Hoppas dom passar.

Jättefina

Såå galet snyggt, vill också ha ett par! :)

Sv: Tack så mycket!

Kram

Älskar over knee boots, såå snyggt! :)

Vilka tjusiga :)

Såå snygga allihopa!!

Vill ha båda färgerna, dom är ju såå snygga!

Gud så snyggt, älskar dessa skor och har själv dem svarta! :)

Hoppas det blir bra :) SV: ja det var det verkligen :D kram

Overknee boots är så snygga! :)

älskar sånna men jag får ta och hitta några snygga för jag måste testa dem då jag har rätt stora vader ;/

Så himla snyggt. Hoppas du ska trivas i dem du beställt och att de passar när de kommer :D

Tycker att det är så otroligt snyggt på andra, men jag känner mig både för rund & för kort för det där modet.

sv: härligt att dem satt bra :) du får ta en bild sen :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: