BEYONCE & ED SHEERAN

 
 
Beyonce och Ed Sheerans röster går ihop så bra! Första gången jag hörde dom sjunga tillsammans var på Tribute Stevie Wonder (den första videon) och min första tanke var WOW.  Sedan uppträde dom igen på Globen Citizen Festival i September med låten
"Drunk in Love" och det är SÅ bra.

Gud dem är så galet bra!! :)

Måste lyssna!

Då dom sjunger drunk in love är såå braa!!!

åh dem klippen måste jag lyssna på :) men här på jobbet har jag dessvärre inge ljud på datorn :(

Håller med, en bra kombo :)

Två fantastiska sångare, så inte så konstigt att de går så bra ihop! Hoppas du får en trevlig kväll! Kram

Sååå himla bra tillsammans! :)

sv: Jag med, och snart är det äntligen advent!

Kram

Så bra

Dom är såå himla bra! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: