Lördag

Hej mina hjärtan! Hur mår ni? Jag har gått och blivit förkyld, ont i halsen, huvudet och små snuvig. Är dock pigg vilket är skönt. Igår var vi och storhandlade samt reklamerade våran diskmaskin som började läcka vatten här om dagen, sjukt irriterande. Så nu är vi utan diskmaskin ett tag, blää. Vi avslutade dagen med middag på La Piazza, så mysigt.
 
Linus är och skriver högskoleprovet idag och jag har städat hela lägenheten. Något av det bästa som finns! Dessutom älskar jag att städa, hehe. Ikväll blir det sushi till middag framför den nya Beck filmen och imorgon ska vi på trädgårdsmässan, vilket ska bli så kul!
 
Ha en fortsatt fin helg ♡
 
Jag åt Pasta Frutti di mare igår, med räkor, kräftstjärtar och musslor. Så gott!

gott :)

de ser jätttegott ut!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: