Tokyo Milk

 
Den här handkrämen från Tokyo Milk är den bästa jag någonsin testat och då har jag provat många. Händerna blir silkeslena och doften är underbar. Och hur fin är inte förpackningen?
 
Den bästa och finaste handkrämen i samma förpackning, kan man begära mer?

Jag ser verkligen fram emot att testa dem :D

Har faktiskt aldrig hört talas om det märket förut! Oja, förpackningen är verkligen fin :)

Låter ju riktigt bra!

Jättefin förpackning :)

Jag fick tyvärr dra en ny vinnare i min tävling i samarbete med Jane Kønig. In och kika om det blev du! :) http://malinkirstine.se/2015/06/08/jane-konignew-winner/

Så lyxig den ser ut ! :)
Kan tänka mig att den luktar riktigt gott !

Åh den vill jag testa:) Vart kan man köpa den?

Låter som ett bra betyg :)

Åh den låter ju underbar :D Och jag håller med dig - väldigt snygg design också :)
Den här hade ju varit perfekt för mig. Får ganska lätt torra händer eftersom jag är i stallet osv. Vart kan man köpa den?

Tack :D

Verkligen fin inpackning, och bra att den också ger resultat.

fin förpackning, har dock inte provat den där :)

vilken fin förpackning :)

Men åh den lät ju inte helt fel!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: