Shopping Day

Efter att ha legat sjuk sedan i torsdags kännde jag hur det började krypa i kroppen på mig, blir så raslös av att bara vara hemma! Så igår tog jag mig in till stan en stund, himla skönt att få komma ut. Vet ni vad? Jag köpte något som jag länge länge sparat ihop till. Men vad jag köpte får ni se senare. 
 
Lyxade till det med en Moccafrapino. Så gott!
 
 Gårdagens shopping.
 
Idag har vi haft fullt upp! Linus lillebror tar nämligen studenten imorgon och vi ska ha mottagningen här hemma hos oss. Vilket ska bli jätteroligt! Så vi har städat, möblera om och dekorerat hela dagen. Nu är det läggdags för oss, upp tidigt imorgon. 
 
Idag fick det bli sushi till middag.

Vad kul och gott med sushi :)

mums :D

Har aldrig testat moccafrapino. Hur är det ? :) Och spännande med ditt köp =D

Imorgon ska jag också på student minsann, såå kul :)

åh gud så mycket gott!!

Åh härligt med en riktigt shoppingdag när man legat inne sjuk allt för länge!

Åh gott! Älskar sushi :)

gott :D

Vilken mysig dag och då himla gott med sushi :)

Jag tycker verkligen inte sushi är gott, men förre helgen gjorde jag hemgjord sushi till sambon.
Lycka till med studentmottagningen.

Men herregud så fantastiskt god sushin ser ut! :o :D Hoppas det gick bra med brorsans mottagning, jag är riktigt nyfiken på att se vad det var du shoppade :)

Sushi är grymt gott.

Härlig shopping och god mat :)

love shopping;D

Härligt med lite shopping

Gott med sushi! :D

Åh vilka härliga bilder :D Så kul med lite mer live bilder :) Älskar första, det där är inspo på hög nivå enligt mig ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: