Nytt Från MAC

MAC Lip Pencil i färgen SOAR / MAC Lipstick i färgen BRAVE.
 
Nytt godis till läpparna! En läpppenna och ett läppstift från MAC som jag bara älskar! 

Så snygg färg det var! :)

åh de ser jättefina ut:)

Åh vilken fin färg! :) kram

N

Snyggt!

Härligt :D

Åh, vill också ha!

Vilka fin färger :)

sv. Tack för ytterligare några tips!

Åh så snyggt!! Jag vill se det på :D

wow!! älskar färgen:D så fint

Åh vilken fin färg! :)

åh dom har så bra produkter :)

Fina färger!

Men åh finaste färgen verkligen, shit så fin :)
Kram Hanna!

fin färg!

Nice :D

Fina färger! :)

Javisst är han söt :)

Läppen har ja alltid velat prova men tycker de e svårt att hitta en bra färg :)

Vilka fina :)

Åh vad kul med lite nytt! :) kram

åhh så avundsjuk jag blir!!

nice!

Bea

Så himla snygga färger! Har velat ha den läppennan riktigt länge nu så får snart ta och köpa den, hehe :)

jag älskar mac. underbara produkter :)

Åh så fin färg !! :)

deras läppstift luktar såå gott!

är så sugen på den läppennan!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: