Min Midsommar

Hoppas ni alla haft en fin midsommarhelg! I fredags morse blev vi upphämtade redan klockan 8 för att åka ut till Vätö. Jag och Linus bodde i en liten mysg stuga och fick trots regn och kyla, en riktigt mysig och lugn midsommar med god mat och skratt! Låter bilderna tala för sig själva. Hade ni en fin midsommar? Kram
 
Finaste och mysigaste landstället jag varit på!
 
 Klänningen och ballerinna skorna byttes fort ut mot jeans och gummistövlar. Dock så kännde jag mig lite midsommarfin på grund av kransen på huvudet, hehe.
 
 Kul att leka med snören. Gudfar och gudson.
 
 Både jag och Linus moster Linda är riktiga foto-nördar så vi gjorde bilden lite roligare med sakerna runt om tårtan. 

Hur mysigt!? Här under satt vi med infavärme och åt bådde lunch, middag och tårta.
 
Istället för klassik midsommar-lunch hade Linda gjort en jättegod sill-tårta, är inte så förtjust i sill i vanliga fall men den här tårtan var så god! Kul med något nytt.
 
Hur söt får man vara? Gott med periska.
 
Så mycket kärlek.
 
 På kvällen grillade vi och hur fin är inte deras grill?
 
Massa goda tillbehör till med hemmagjord salsa och tzatziki.

åh så mysigt! :)

Tur att vädret inte förstörde allt för mycket!

Sam

Fina Bilder :)

Verkar som du hade en fin och trevlig midsommar :)

åh va härligt :)

N

Så mysigt det såg ut att vara!

superfin outfit du hade!

svar: ja riktigt gott :) jodå helt okej!
kram

Åh vad härligt!

Vilket mysigt ställe ni firade midsommar och jätte härliga bilder :-D

Så fina bilder ! Ser ut som ni hade en toppen midsommar ! :D

Vad gott och mysigt det ser ut!! :)

sv: Det var verkligen gott!

Kram

Så mysigt!

Ser ut som en riktig mysig midsommar!

Mysigt!

härliga bilder:)

Vilken otroligt härlig dag :D
Kram Hanna!

Vilka jättehärliga bilder :) Ni verkar ha haft det toppen :)
SV: Tack snälla du! Kram

Lät som en härlig midsommar :)

ISA

hihi gummistövlar är väl obligatoriskt va!? ;) så mysiga bilder!!

Ser ut som att ni haft det supertrevligt :)

vad mysigt :)

vilka underbara bilder, speciellt den med kyssen vid midsommarstången!!! så fin!

ser mysigt ut :)

Åå va mysigt ni hade de :D

Landställen kan vara det bästa!

Så mysigt! Jag hade en jättebra midsommar :)

vad mysigt :)

Men så himla mysigt att ni åkte till en stuga inder midsommar! Vet dock inte vart Vätö ligger men det ser fint ut! :) Kram

Fin bilder myssigt ställe

Mysigt det såg ut :) Jag hade också en bra midsommar :)

Gud vad mysigt det ser ut! :)

Härliga bilder! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: