Mamma/Dottermys

Hej mina hjärtan! Jag är precis hemkommen från stan, så skönt att få komma hemifrån en stund. Lunchade med mamma på Fresco, åt deras Fikon-chevre sallad med extra parmaskinka. Himmelskt! Salladen är så god att jag går och dagdrömmer om att få äta den igen. Sedan blev det en snabb sväng på stan innan jag åkte mot Linus jobb för att åka hem tillsammans. 
 
Nu ska vi packa och fixa här hemma. Vi ska fira midsommar ute i skärgården, så mysigt. Hur ska ni fira midsommar? Kram 
 
 
ISA

såg VÄLDIGT gott ut. Mvh hungrig tjej! ;)

sv: Ja, älskar hennes röst! Påminner lite om Zaras och Rihannas. Har alltid tyckt Zara Larsson låter lite som Rihanna, haha.

Så mysigt! Roligt att fira midsommar på skärgården, hoppas det blir bra! :)

Härligt att fira ute i skärgården :)

Gud så gott!!

sv: Tack så mycket!! :)

Kram

Så mysigt att träffa mamma :) Det ser supergott ut :D
SV: tack snälla :)
Jaa jag vill verkligen se de på :D Kram

åh va mysigt:) hoppas du får en härlig midsommar by the way!

sv; tack så jättemycket,
har fått jobb på ett behandlingshem<3

Gosh va gott!!

Men jeeeesus vad gott det där såg ut! Dreglar haha

åh så gott :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: