Lunginflammation

Hej mina fina! Hur mår ni? Själv har jag blivit sämre. Linus tvingade med mig till vårdcentralen igår då han misstänkte att jag hade fått lunginflammation i och med att jag bara blev sämre och sämre (bra att ha en pojkvän som jobbar inom vården.) Sagt och gjort. Fick ta prover och det visade sig att Linus hade rätt, lunginflammation. Så nu ska jag äta antibiotika och dricka äcklig hostmedicin. 
 
Blir så trött! I höstast åkte jag också på en rejäl förkylning som resulterade i att jag hostade sönder ett revben. Undrar hur nästa förkylning kommer sluta... 
 
 
 
I lördags åt vi på den nya Thairestaurangen igen, som blivit en favorit hos oss båda. Så gott! Mina matvanor nu när jag är sjuk är så konstiga. Det enda jag är sugen på är thiamat, kebab, eller så vill jag inte äta alls. 
 
Hoppas ni mår bra. Kram ♥

Så gott! Svar: Det ska bli så himla härligt att få komma iväg :) Grattis ännu en gång till tävlingen! Det förtjänade du!!!

Det där såg ju sjukt gott ut. Bra att du vill äta något. Då får du helt enkelt äta thaimat eller kebab nu, för du måste ju få i dig mat. Krya på dig!

Usch vad jobbigt med lunginflammation. Krya på dig och hoppas att du blir bättre snart!

Men oj, krya på dig!!

Vad tråkigt :/
Krya på dig!

meen, krya på dig!!

Gud vad gott det såg ut! Och krya på dig fina du!

sv: Ja starka färger är så fint på sommaren! :) Nej men usch :( Hoppas du kryar på dig snabbt!

Gott! :D

gott :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: