Lunch Vid Vattnet

Jag är så fruktansvärt trött på att vara sjuk, har snart suttit inne inne i 3 veckor. Är så rastlös! Även om jag känner mig piggare så hostar jag fortfarande mycket samt har svårt att andas, speciellt när jag rör på mig. Nu när jag äter anibiotika så ska jag undivka solen så mycket som möjligt, men trotsade det idag. Tog en promenad till centrum och köpte med mig lunch som jag åt vid vattnet. Himla mysigt!
 
Fick bli sushi från Sushi Yama och Vitamin Well i smaken rababer och jordgubb. Så god!

Men gott!

N

Älska sushi!

Underbart!

Mysig unnar-stund =)

Ser riktigt gott ut!

"Jag är för ett samhälle där allas röster får höras. Därför har jag en blogg där alla får synas och skicka in sina egna texter, känslor och tankar! Vill du veta mer? Klicka dig gärna in på bloggen och skicka in din text! :)”

Fy, hoppas verkligen du blir frisk snart! <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: