Jane Kønig

 
Förra veckan var jag med och tävlade om ett present kort på 1000 kr hos det danska märket Jane Kønig. Och vet ni vad? Jag vann! Blev helt överlycklig då jag suktat efter ett "Love Tag" halsband så länge. Tycker dom är otorligt fina och stilrena. Jag valde sterling silver med två berlocker, ett R och ett L och längden 60 cm, då hänger det lagom långt ner. Åh vad jag längtar! 
 
Finnas att shoppa HÄR. 
 

Jättesnyggt! :D
SV ja det är himla fint här vi bor :)
Ja det ska jag göra :D kramis

Åh vad kul, grattis till vinsten!
sv; skulle egentligen ha beställt den färgen, men då råkade den vara slut så fick bli den svarta istället och är ändå supernöjd!

så fint :)

Otroligt fint och grattis! :D

Bra val! Vill också ha ett... haha :(

Jag har förresten en tävling just nu på min blogg där man har chansen att vinna ett egendesignat mobilskal - du får väldigt gärna vara med och delta om du känner för det! :)

Åh vad roligt! Grattis :)
Sv. Tack för ditt svar! Ska ha lite utkik efter den :)

Vad kul! Grattis :D

Fint! :)

så fint!!

Så kul ! :D

sv: Nice ! Blev du också nöjd med din box :) ?

Vad kulatt du vann, grattis, så fint smycke!

åh va fiint och grattis i efterskott till vinsten =)

Så fint halsband!

åh så fint :)

Såg att du vann, stort grattis! Så himla fint :')


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: