Svaren - Del 1

Vart flyttar du? 
Vi har flyttat till Hässelby Strand.

Sommar/vinter? 
Vinter, avkyr sommaren.
 
Vart ser du dig själv om 10 år?
Om 10 år då är jag 31. Då hoppas jag att jag jobbar med mitt drömjobb och har fått mitt första barn, är förlovad eller till och med gift. 
 
Vilket är ditt favoritmärke då det gäller kläder?
Odd Molly och Ida Sjöstedt.
 
Varför började du blogga?
Jag läste blondinbellas blogg och tyckte det verkade roligt. Har alltid tyckt om att skriva och fota så via bloggen fick jag utlopp för mina intressen. 
  
Vad är det bästa & sämsta med att blogga?
Det sämsta med att blogga är nog att man kan få så elaka kommentarer ibland, dock händer det väldigt sällan. Det bästa måste vara all fin respons man får, det är underbart!
 
Vad är dina sommarplaner? 
Har inga sommarplaner i år faktiskt för utom flytten. Men hade gärna velat åka till mitt älskade Göteborg.
 
Vart shoppar du helst? 
Svår fråga. På Jackie när det gäller kläder och på MAC när det gäller smink.
 
Favoritlåt? 
Har många, men här kommer några. Forever young- Alphaville. Skyscraper - Demi Lovato, Warrior - Demi Lovato och en del av Beyonces låtar :)

Vad jobbar du med?
Är arbetssökande.
 
Hur länge har du bloggat? 
Startade min första blogg 2009. Så i 6 år.

Hur träffades du och din pojkvän? 
Linus kom fram till mig i T-centralen och frågade om jag ville gå och äta någonstans, vi åt sushi, sedan spelade vi bowling och därefter var vi oskiljaktiga :)

Vill du ha barn i framtiden? 
Ja, det vill jag.
 
Fördelar/nackdelar med att flytta hemifrån? 
Jag ser inga nackdelar förutom att det kanske är dyrare än vad man tror. 

Favoritmat? 
Sushi, sallad och pasta.

Favoritdjur? 
Hund och kanin.

Favoritklädaffär? 
Odd Molly, Jackie.

Drömyrke? 
Make up artist. Annars skulle jag vilja jobba i klädbutik, som stylist eller skriva för någon modetidning. 
 
Vilka bloggar läser du? 
Blondinbellas och Kenzas.
 
Vad har du planerat för inredningsstil i den nya lägenheten?
Åh, vilken rolig fråga! Vitt, vitt och vitt ;) Haha, nä men ingen aning faktiskt. Men både jag och sambon gillar ljust och vitt när det kommer till inredning. Men skulle gärna vilja ha vita väggar, mörkt trägolv och färgglada detaljer :)

kul att läsa :)

De va kul o läsa :)

Kul o läsa! :D

Kul att läsa svaren! Och åh vad kul hur du och linus träffades! :)

N

Kul att få läsa :D Älskar också Odd Molly och Ida!!

Så roligt att läsa!

Så kul att läsa och håller med om många svar! :)

Haha avskyr du sommaren? Det hör man inte ofta folk säga :) men jag föredrar vintern före också :) Eller helst vår/höst :)
SV: ja det var verkligen jättegott :D kram

Gud så härligt inlägg, himla kul att läsa också! :) Kramar fina!

Vad roligt att få ta del av dina svar :)

Kul att få läsa dina svar :)

Vad kul och läsa dina svar! :)

Kul att du bloggat i 6 år! Älskar Odd Molly :) Kram

Önskar dig en underbar söndag! :)

Hej, ville bara lämna en kommentar och tipsa om en tävling på min blogg där man har chansen att vinna en personlig choklad present, där du själv får välja vad det ska stå! http://fashionjoint.se/2015/july/vinn-en-chokladpresent-fran-getspecialse.html#comment

Kram Sanna, Fashionjoint.se

sv; tack så mycket :)

va roligt med frågor =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: