Hunkydory - Japan Knit

 
Mysigaste tröjan från Hunkydory är äntligen min. Älskar när saker man spanat in finns på rean. Tröjan är så mysig och man kan ha den på flera olika sätt dessutom passar den till nästan allt. 

Vilken SNYGG!!

Den är ju otroligt fin, kul att den var på rea! :D Kram

Vilken fin kofta!

Ida

Passade också på att klicka hem den på rean, så fin ju!

Åhhh så fin!

Åh vilken fin! :)

sv: tack så mycket! :)

Kram

Nu har jag startat en "månadens blogg" tävling, vill du bli en av de 5 vinnarna? Isåfall så MÅSTE du delta! :)

Åh så fiiin och mysig den såg ut =)
i love it

vad snygg och mysig :)

Ser himla härlig ut!

Superbra när man hittar sånt man vill ha på rea :D
SV: Ja det var det allt *.*
hoppas din dag varit bra! Kram

Vilken fin :)

Den där är verkligen så fin!
Sv; hotellet heter clubhotel riu gram canaria :)

N

Den är sååå snygg!

Måste bara få säga att jag älskar din spegel! Så himla fin!

Åh den ser jättemysig ut! Om du vill veta hur man får platt hår UTAN värme så är det bara att checka mitt senaste inlägg - genialiskt! :D Har också Veckans Blogg-tävling!

Åh så fin!

ÅH vad vacker, guuud så vacker och fantastiskt casual. Vilket kap! :) Kraamr tjejen, ah en fantastisk dag!

Såå Snyggt! :)

Ser supermysig ut! :)

ser mysig ut!

Nu har jag startat en "månadens blogg" tävling, vill du bli en av de 5 vinnarna? Isåfall MÅSTE du delta! :)

Åh, så sjukt fin!

Vilken snygg!!

åh så fin! :)

gud så fin :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: