Glossybox by Carolina Gynning - Juni

 
Juni Glossyboxen är designad av fantastiska Carolina Gynning. Det är en box klädd i Carolinas konstverk "Ibiza Queen" och är en hyllning till den starka och oberoende kvinnan. Enligt mig är boxen den absolut snyggaste hittils och är en box jag mer än gärna har framme som en inredningsdetalj. Lite tråkigt nog är innehållet inte lika roligt som utsidan.
 
På självaste glossybandet finns ett fint citat från Carolina Gynning "Always protect yout spirit from negativity."
 
Boxen innehöll: Hårspray från Sebastian Professional. Eyes hadow från Glaze Visage. Jewerly Tattos från Lulu DK. Cheek and Lip Tint från Elizabeth Mott tints & Sass. Eye shadow från Medusa´s Make Up.
+ 2 månader gratis på Viaplay.
 
 Är ni också intresserad av att beställa en Glossybox för endats 139:- i månaden? Klicka HÄR.

Den skulle jag vilja ha, bara för boxens snygghet!

Ååh vad fint innehåll och fint designad box!

Vad roligt att du är nöjd med själva boxen! :)

Sv: Tack så mycket!

Kram

Synd att innehållet inte var lika roligt, men håller med om att boxen var riktigt snygg!

Åh vill vill vill haa! Så härliga produkter :) kramar fina du!

Så snygg boxen var :D
SV: Ja de är galet snygga! Men det finns ju de utan klack också så testa dem iaf :) Finns ju många modellar! Kram

Hejsan! ville bara önska dig en fin kväll! :)
satt och kollade på glossybox hemsida idag...funderar på att beställa men jag vet inte än.
det va typ hundra år sen jag va in på din blogg känns det som! 😮 Måste bättra mig. :P

himla snygg box :)

Riktigt snygg! Har funderat på den där boxen ett tag, fast vi får se :)

Åh älskar designen på boxen! :)

Tack, är så nöjda med badrummet :) Så snygg den var, Carolina är grymt duktig

N

Älska Glossybox!

Så fina grejer! Är sugen på att testa glossybox :)

Åh vad kul med glossybox!:)

Åh, vad kul med glossybox!!

så snygg!

Månadens box var verkligen så snygg! :) Kram

Lådan är sjukt snygg :-D

Najs!!

Vad roligt!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: