Frågestund

 
Med tanke på att jag flyttar och jag vet inte när jag kommer blogga igen så kännde jag att det är dags för en frågestund här på bloggen. Så passa på att fråga om allt ni vill veta, t.ex min barndom, kärlek, shopping, fritid, familj och vänner, framtiden eller kanske om flytten. You name it.
 
Ps. Om ni hinner sakna mig allt för mycket  så kan ni alltid följa mig på instagram, hihi. @rebeckaliljestad heter jag där.
 
Massor med kramar ♥

Vart flyttar du?
Sommar/vinter?
Vad tycker du om Greklandskrisen?
Vart ser du dig själv om 10 år?

Vilket är ditt favoritmärke då det gäller kläder? Varför började du blogga? Vad är det bästa & sämsta med att blogga? Vad är dina sommarplaner? :)

Vart shoppar du helst?
Favoritlåt?
Vad jobbar du med?

Vad jobbar du med? :)

Lycka till med flytten!

Imorgon kommer det även upp en enkel tävling där du kan vinna ett solpuder från YAG minerals. Det kommer finnas fem vinnare och vara enkelt att vinna. Om du är intresserad! :*

åå tack fina du!! :)

Maja

Skriver lite frågor här:)

Hur länge har du bloggat?
Hur träffades du och din pojkvän?
Pluggar/jobbar du? Isåfall till/med vad?
Vill du ha barn i framtiden?
Fördelar/nackdelar med att flytta hemifrån?
Favoritmat?
Favoritdjur?
Favoritklädaffär?
Drömyrke?

Kram:)

Va bra, då ska jag söka upp dig via instagram :)

Vilka bloggar läser du?
Framtidsdrömmar?

Lycka till med flytten!
- Vad har du planerat för inredningsstil i den nya lägenheten? :-)

Anonym

Favoritfärg?
Vad är du stolt över?
Umgås du aldrig med dina vänner, du skriver sällan om dom?
Hur har du råd att shoppa så mycket?

Amelia

Vad är din favoritfilm?
Favoritstad?
vilka länder har du vari i?
Dröm resemål?
Är ditt hår äkta eller permanentar du det?
Vilken årstid gillar du bäst?

amanda

Hur lång är du?
Vad har du för storlek i kläder och skor?
Vilken är din favoritserie?
Har du något husdjur?
Hur länge har du och Linus varit tillsammans?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: