Helgen

Hej mina hjärtan! Hoppas ni mår bra och att ni haft en bra helg. Min helg har bestått av massa härligheter. Jag startade helgen hemma hos mamma med fredagsmys, vi åt tacos till middag och fruktsallad till efterätt. Himla mysigt!
 
Lördagen spenderade vi hemma hos Linus arbetskollega Aleks. Vi var några stycken som åt American Pancakes med massa goda tillbehör till brunch, tittade på massa Disney-filmer. Åt alldels för mycket chips, godis etc och drack vin. Ytterst trevligt.
 
Jag tycker inte om "vanliga" pankakor men american pancakes är himmelskt gott.

Men ååh vad gott!

gott!

svar: Varsågod :)

Har inte haft nån bra måndag men detsamma!

Åh men det där såg galet gott ut!

Meg

den där frullen hade jag gäääärna ätit :D

Så gott det ser ut!

såg gott ut =)

Vad mysigt du också verkar ha haft det :D

Gott! :)

åååh så gott! :D

Det där såg galet gott ut :)

Låter som en toppenhelg! Älskar också american pancakes, så annorlunda mot "vanliga".

åh vad mysigt och gott det ser ut :D

Låter som en bra helg :) Fin blogg förresten! <3


- Glöm inte och vara med i min Veckans blogg tävling, vinnaren få en länk och få synas i min vänstermeny i en vecka ! <3 Gogogo!

http://aschmandas.devote.se/blogs/29664567/winnerblog-of-the-week-4.htm#WriteComment

Oj va gott med american pancakes!!

åh jesus så smarrigt det ser ut!

Låter som att du hade en het underbar helg. Tacos som är så gott, och pannkakor....mums ;)

Det ser riktigt gott ut!!

Men vilken ljuvlig brunch :-D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: