Wiener Caféet

Åh vilken mysig helg jag haft! I lördags mötte jag upp min saknade Amanda i stan. Vi gick till Wiener Caféet och fikade. Vi beställde in en varsin latte, Amanda tog äppelpaj och jag tog den drömigaste bakelsen - en macaron med grädde, chokladmousse och färska hallon. Så god! Vi satt där i över en timme och bara pratade om allt mellan himmel och jord. Ytters trevligt!
 
Sedan åkte vi hem till mig och köpte med oss Thaimat till middag. Vi pratade, tittade på Beyonce och fixade oss för att möta upp Linus och hans kompisar för drinkar på O'learys. Amanda sov även över hos oss, så vi bädade ut med madrass på golvet. Precis som när vi var små.
 
Min fina Amanda.
 
Den här macaronbakelsen var så god! Går typ och drömmer om att få äta den igen.
 
Bästis och jag. 

såå mysigt :)

Åh vad mysigt, och vad fina ni är! :)

Så mysigt :)

Vad mysigt, och gott, det ser ut! Kram

Åh så mysigt!

sv: Men tack finis! :)
Kram

ååhh vilken ljuvlig bakelse, har inte testat macaronbakelse... bara vanliga :o)

Åh så trevligt och mysigt det där såg ut!!

Men så mysigt! och den bakelsen låter ju helt fantastisk

Låter som en mysig helg! :)

Sv: Vad kul att du tycker det!

Kram

Det lät verkligen som att ni hade jättetrevligt :)

Men åh vad mysigt det ser ut :)
kram

Mysigt!

Så mysigt!

Åh mysigt! :) kram

mysigt!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: