THE MANIZER SISTERS

 
 
ÄNTLIGEN finns alla Manizers i en och samma palett ”The manizer sisters”. Jag blev helt överlyklig när jag fick veta att denna palett släppts i Sverige. Jag bara måste ha denna! Jag använder just nu Mary-Lou Manizer sedan flera år tillbaka och älskar den!
 
Finns att köpa HÄR & HÄR.  
 
Hoppas fler återförsäljare tar in den underbara paletten snart.

Så himla fina färger!! :)

vill ha!

Men åh vad snygga färger!

sv: Hihi tack snälla du! :)
Kram

Känner också att jag måste köpa den!!! Finns också en ny palett som heter något i stilen med "in thebalm of your hand" och den verkligen MÅSTE jag ha!!

åhh snyggt!! <3

men ÅÅH det där är ju en must have!!

Men gud vad fina!! Blev så sugen på den här nu :P

Åh, såå fina färger! :) kram

Åhh, den vill jag verkligen ha! Kram

Åh I want!! Gud så härliga nyasner och färger :) Love it!

Denna är jag såååå sugen på att klicka hem! Så himla fina nyanser, och Mary-Lou är ju bäst! Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: