HATTORI SUSHI DEVIL

Förra fredagen mötte jag upp min bästis Amanda för middag och tjejsnack. Vi åt på Hattori Sushi Devil som ligger inne på food courten K25. Deras sushi är himmelsk, älskar ni sushi så måste ni äta där. Dom har även en resturang i korsningen Drottninggatan/Tegnérgatan.
 
Efter vi ätit åkte vi hem till Amandas kompis Anina för vin och ännu mer tjejsnack. Ytterst trevligt!
 
Det är så fint och mysigt med all beslysning i stan.
 
Vi beställde in en "Party Plate" och delade på. Så himla gott!

Vad mysigt det ser ut! Och sushin.....mums! Kram

ser så himla gott ut!

åh sushi är ju så gott!

mysigt!

Amen åh vad smarrigt, jag älskar sushi! :)

Sv: Hehe det förstår jag, underbar stad! :D

Ha en fin fredagskväll!
Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: