DAGEN FÖRE

Hej!

 

Den här dagen har gått aldelles för fort. Började dagen redan vid klockan 10 imorse, åkte till Vällingby Centrum för att köpa julklappspapper etc. Nu är julklapparna inslagna, visst blev dom fina? Älskar att gå all in! 

 

Jag har även städat lägenheten och tagit en lång dusch, rakat benen, skrubbat kroppen, haft inpackning och lagt ansiktsmask. Och Linus har stått och gjort köttbullar till morgondagens julfirande. Vi ska först vara hemma hos min mamma och sedan åker vi vidare till Linus moster och firar där. Den 25:e blir det kalkon hos Linus farfar. Så mysigt!


Så tråkigt att det regnar och är 10+ grader dagen innan julafton. Hade gärna haft massor med snö. Nu blir det uppesittarkväll här hemma.

 

Hoppas ni får en trevlig kväll ♡ Kram

 

Blev riktigt nöjd med inslagningen faktiskt.
 
 Jag och min kärlek tidigare idag.

vad äre för mask?:D <3

Åh så mys!

sv: Åh tack finis! Hihi vad roligt att du också är det!
Kram

Vad fint du har slagit in dina julklappar! Hoppas ni båda två får en underbar jul :) Kram

N

Fin inslagning!

Så fina inslagningar :)

Julklapparna blev verkligen fina :)

sv: Åh tack fina du, God Jul finis!!
Kram

Vad fina paket! Ha en underbar jul!! :)

God jul! :)

Men så fina paket och så söta ni är !:) kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: