Marc By Marc Jacobs

 
Hur underbart är inte mitt nya armband från Marc By Marc Jacobs? Guldfärgen glimmar så fint. Jag är helt förälskad i detta armband.

åh va fint :)

Åh fint!

Vad fint!

Woho fiint :D

Jättefint :)

Så sjukt snyggt det är, har funderat på att köpa det faktiskt! :) Kram

Superfint!

Ååh så fint!

N

Supersnyggt! Har ett likanande :*

Saltet finns att köpa bland annat i butiken In & Finn!

Vilket fint armband! :)

Åh så fint!

Sjukt snyggt :D

Åh fin armband

ååh wantie!!

Åh vad fint :)

Ida

Åh, har kikat på det massor och tänkt köpa, så fint ju!

Åå så fint!

sv;hihi ja :D
Kram

Jag önskar så att jag kunde ha den typen utav armband men jag har såå smala handleder att allt är för stort. Buhu. Väldigt fint iaf :-D

Riktigt fint :D

Riktigt snyggt

Såå snyggt! :)

ISA

men åh så fint! man blir alltid så glad av lite lyxigare grejer ;)

Åh vad fint!

Fin armband

Åh Vad fint och snyggt! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: