Middag Och Bio

Hej mina hjärtan! Hur mår ni idag? Jag mår bara fint och längtar så mycket tills ikväll, då Linus kommer hem från Skåne där han varit sedan i tisdags. Åh vad jag saknar honom! 
 
Igår på kvällen mötte jag upp Amanda vi åt middag på det omtalade hamburgestället Phil´s Burger. Jag åt deras standard hamburgare och drack oreo-cookies milkshake. Tyckte stället var helt okej, hamburgaren smakade som vilken hamburgare som helst, men deras pommes och milkshake var riktigt goda. Efter vi ätit gick vi på bio och såg filmen Soutpaw . Filmen var varken bra eller dålig, men väldigt sorlig.
 
 
Nu tänkte jag åka till Vällingby Centrum för att se om jag kan hitta fina blommor till våran ny vas vi fick av Amanda i inlyttningspresent. Så snällt.
 
Ha en fortsatt fin söndag ♥

Vad mysigt det lät:)

förresten så har jag just nu en tävling på min blogg, kolla gärna in och var med om du känner för det, hade varit jättekul :)

Det såg verkligen riktigt gott ut! :)

Kram

Tur att det inte smakade allt för illa! :') Kram

åh va härligt :)

Nej men vad gott det där såg ut :O


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: