Anastasia Contour Kit

 Anastasia Contour Kit i färgen Light.
 
Wihooo! Äntligen har jag Anastasias Contour Kit i mina ägor. Det har varit slut världen över hur länge som helst. Men när jag gick in på Kicks här om dagen så stod det ett kvar och dessutom hade jag 20% rabbat så var bara tvungen att köpa det. Ska bli så spännande att testa det.

SÅÅÅ grymt, älskar detta kit! Fungerar superbra. Gillar du det? Kramar fina, ha en grym måndag!

vad roligt!

svar: tack så mycket :)
kram

Men vad kul :D Himla bra produkt!
SV: ja det behövs ju ibland ;) Och sminket blir ju så mycket bättre efter :)
Har också ont i halsen och har varit förkyld men för mig är det allergi :/

Åh ibland har man tur att hitta något som man länge letat efter och på rea dessutom!! :D

Skulle jag gärna vilja ha!

Ett måste i min sminkväska!

Vilken tur att du fann det där :)

åh vill med ha ett sånt :) avis!

Vet inte hur länge jag velat ha den, så bra den verkar va! :)

Älskar denna Contour Kiten! :D

Åh har hört så mycket bra om den paletten!

Fina toner :)

Åh älskar mitt contour kit därifrån!

Åh den där vill jag också ha :)

Vilken tur du hade att du lyckades norpa ett. Jag har inte försökt, men jag skulle gärna vilja ha en sådan palett.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: