SMASHBOX PRIMER WATER

 
 
I höstas lyckades jag få tag på Smashbox Primer Water som jag hört så mycket bra om, men som tagit slut lika fort den kommit in.  

 Smashbox Primer Water är alltså en primer i sprayform som man kan ha både över och under sminket. Primern lever verkligen upp till förväntningarna. Den är väldigt fräsch med en svag doft av citrus och sminket håller jättebra och man får en jättefin finish. 

grymt märke verkligen :D

"Vanliga" primers brukar inte alls fungera för mig. Kanske denna i sprayform fungerar bättre? Måste prova, haha :)

tack för tipset

åh kanske man ska inskaffa den :)

ååh den verkar så bra!!

Bra tips! Skulle vilja testa :)

N

Åh så smart :D

Fantastiskt tips, måste hittas! Verkar grymt! :) Kramar tjejen :)

Åh har jag aldrig hört talas om! Är den bra mot oljig hy och sådant också? :)

sv: Tack så mycket!
Tack, detsamma till dig! :)
Kram

sv: Åh ja, det är så kul när den kommer varje månad!

Hoppas du också får en fin vecka!

Åh smashbox är ju bara så bra! kram

N

Nu har jag tävling på bloggen i samarbete med caseapp, om du vill vinna ett egendesignat skal är det bara att kika in! :)

Denna verkar såå bra! :) kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: