ANASTASIA BEVERLY HILLS

 
 Brow  Pro Palette HÄR // Tinted Brow Gel HÄR // Contour Kit HÄR // Dipbrow Pomade HÄR // Brow Wiz HÄR // Highlighting Duo HÄR // Duo Brow / Liner HÄR.
 
 Ni har väl inte missat att Anastasia Beverly Hills finns hos Ellos.se. Sortimentet innehåller i stort sätt det mesta från märket, saknar dock deras concealer som jag  är lite små sugen på och även deras highlighters, tror dock inte att highlighter säljs i Sverige än (?)

Looove thiiiiis!


sv: Men tack fining!
Kram

Så fint! :)

Älskar ellos. Älskar alla sidor på nätet som liksom har ALLT! Hm home har även blivit en ny favorit här hemma som jag klickar mig in på lite titt som tätt :) hihi

ÄLSKAR hennes produkter, dem är såå så bra! :) kram

Åh så mycket fint, tack för tipset! Sv: du är så välkommen att spana in min IG :)

De har ju såå grymma produkter!

Såå bra produkter!

Synd att dom inte har det du var lite sugen på att shoppa!

Sv: Ja, visst är dom! Perfekt förvaring för smycken och så! :)

Kraam!

bästa sminket! <3

Oj visste inte att Ellos hade det :D

Verkar vara ett bra märke :)

Har hört så mycket bra om det märket men inte testat något än, men är lite sugen på det:)

Älskar Anastisa!! <3

Älskar verkligen Anastasia, har både brow wizen (som jag köpt om måånga gånger, love it) och fick nu contour paletten i julklapp. Bästa!!

Åh kul:)

Måste testa Anastasia! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: