PASTA FRUTTI DI MARE

 
Gårdagens lunch med min lillasyster. Vi åt på Hörnet och åh vad jag saknar det stället. Vi beställde in en varsin Pasta Frutti Di Mare, himelskt gott! Jag har varit sugen på det så länge.
A M

Ååååh vad gott!!

Amen åhh vad gott!! :)

Sv: Förstår det, styrkekram till dig <3

Kram

gud vad gott!

Vad gott!!:)

Ååååh så gott!! :) Mums!! :)

Åååh såg gott det såg ut!! :) Mums!! :)

men så gott! :D

Det lät ju inte alla dumt, ser dessutom gott ut :)

såå gott! <3

Mums! Det ser riktigt gott ut! Kram

Men åh så gott det såg ut!!

Mums vad gott:)

Så himla gott med pasta :)
kram

Åh, vad gott!

Men gud så härligt och gott det ser ut! :) Underbart! :) Kramar!

åh så gott :D

tack =)

Tack, är verkligen så nöjd med mina nya stövlar :D

Mums vad gott det såg ut

men så gott det såg ut! Nu blev jag riktigt sugen

PASTA VAD GOTT!

Gud va gott!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: