GIRLS NIGHT

 
 
 I lördags var jag hembjuden till bästis fina lägenhet för en Girls Night. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och så köpte vi hem middag från MAX. Jag har aldrig ätit där tidigare, jag beställde deras Frisco-burgare med en lyxshake. Det var så gott! Kvällens avslutades med film innan jag åkte hem igen. Så mysigt!
 
xx

Åh så mysigt!

ISA

vad gott och mysigt! och så sött att ni lägger upp det på tallrikar o så :))) pimpa snabbmaten!

LYYXSHKE! Alltså, dem är så goda. Dock längesen nu jag tog en. Älskar att max har low carb dock! Och nu massa nytt vegetariskt. Alltid älskat deras vegetariska burgare (greenmål) men kul med massa nytt ju!

Åh va mysigt! :) kram

Vilken trevlig kväll! Och Max är ju verkligen godaste hamburgerrestaurangen :)

Mysigt :)

Vad mysigt! Och vad gott med Max :) Mums! Kram

Max friscoburgare är såååå god!! :)

Sv: Det är det verkligen! :D

Kram

Mysigt :)

Vinn ett presentkort hos Solentro där du kan skapa din egna bok (fotobok, receptbok.. ja, det är bara fantasin som sätter gränserna)! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/57417/tavling-vinn-ett-presentkort-hos-solentro/

åh vad mysigt ! :D

mysigt!

gott!

Men wow vad mysigt!! :) Kramar fina duu!

Mysigt:)

Så mysigt! Max är verkligen bäst :D

Åh så gott!

sv: Det var supergott!
Åh vad spännande, får kanske testa den då! :)
Kram

Mums!

Girlsnight kan ibland vara det bästa! :D

Mums så gott! Älskar MAX :)

Åh vad gott med max :)
kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: