MIN FINA ELVIS

Igår morse fick jag ett ett väldigt tråkigt besked, min kanin Elvis somnade nämligen in natten till igår och jag är så ledsen. För mig var han min bästa vän som alltid fanns där när ingen annan gjorde det, en vän som tröstade mig varje gång jag kom hem från skolan, jag vet inte hur många av mina tårar som finns i Elvis päls. Han har liksom alltid funntis där, när jag varit ledsen, när jag känt mig ensam etc. 
 
Gårdagen spenderade jag i Tyresö med min lillasyster. Vi lämnade in Elvis till veterinären och sedan åt vi lunch innan jag åkte hem igen.
 
 
 Mina fina prins har nattet till igår lämnat vår jord och tagit plats i himlen tillsammans med sin bror. Min allra bästa vän, i 11 ½ år har du funnits i mitt liv. Min lilla fluffboll jag saknar dig så mycket.  Hoppas du får det bra med lillebror i himlen. Jag älskar dig ♡ 

Åh<3

Åh styrkekramar, min kanin somnade också in för någon vecka sedan.. Känns så konstigt utan dem..
Kram

Åh styrkekramar, min kanin somnade också in för någon vecka sedan.. Känns så konstigt utan dem..
Kram

Åh massor med styrkekramar till dig <3 kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: