VICTOR 18 ÅR

I lördags var vi bjudna på 18-årskalas. Min "lillebror" Victor fyllde nämligen 18 år den 2:a januari, tiden går så fort. Tänk att han edast var 4 år gammal första gången jag träffade honom, hur sjukt är inte det? Här kommer ett bildregn från kvällen.
 
 
Victors mamma Tina, kan det tar med kalas. Hon går verkligen all in och hon hade gjort det så fint.
 
 
Jag och Linus var lite tidiga så vi fick hjälpa till vilket bara var roligt.
 
 
Tina hade ordnat tipspromenad om Victor, så kul!
 
 
Det fanns massa chips, nötter och oliver att äta.
 
 
Barpersonalen förbereder. Elle med pappa Riley.
 
 
Tina hade ordnat ett jättefint bildspel. Här är Victor med sin Pappa Alexander som tyvärr inte kunde närvara under kvällen.
 
 
Kvällens meny!
 
 
 Middagen innan alla högg in. Maten var helt fantastiskt god!
 
 
Victor fick flera utmaningar under kvällen. det var alla gästerna mot homnom. Här tävlar Linus mot Victor. Victor vann.
 
 
Sedan var det dags för tårta. Hur cool är inte denna tårta? Den såg verkligen ut som en riktig sko, så häftigt.
 
 
Victor skär tårtan.
 
 
Vi spelade pinigs. Linus möter Victors kusin Kajsa. Till vänster står min lillasyster ned pojkvän.
 
 
 Presentbordet. Victor fick så mycket fint!
 
 
 Nöjd kille ;)
 
 
 Så rolig idé!
 
 
Slutade såhär, haha. 

Grattis till honom! :)

- Tack så mycket :D kram

Guuuuud vilken rolig fest! Wow! Grattis till "lillebrorsan" i efterskott :) Kram

Härliga bilder!

Alltså åh, verkade vara ett helt fantastiskt firande! :)

Det såg himla trevligt ut :)

grattis till honom:D! <3

Åh vad roligt! :)

Så himla roligt med 18-årsfest :)
kram

Amen åh vad kul, vilken fest!! Sånt önskar jag att jag också kunde ordna när folk fyller år! :D

sv: Verkligen mysigt! :)

Kram

Men så fint allt var ordnat! SÅg ut som en riktigt rolig kväll

Vilka härliga kalasbilder ;)

Tårtan var ju riktigt cool

vilka härliga bilder :D

åh vad roligt :) grattis i efterskott!

Åh så kul och vilken fin fest!

sv: Men tack fina!
Kram

Fina bilder!

Men åh så roligt och mysigt!

sv: Tack så mycket! :)

Åh vad roligt det ser ut, jätte fina bilder :)

Vad kul!! :)

Ser jätteroligt ut! :)

så härligt bilder! ser så kul ut :D

åh kul 18 års dag

vad kul! vilka härliga bilder :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: