Jane Kønig Love Tags

 
 Förra veckan fick jag leverans på världens finaste halsband från Jane Kønig. Mitt är 60cm och hänger ungefär vid hjärtat och jag har två "Love Tags." Ett R som står för Rebecka och ett L som står för min kärlek Linus. Perfekt present till någon man tycker om, eller till sig själv så man alltid kan bära sin kärlek med sig.

Så fint det blev! Detta förtjänade du verkligen!

Meg

vilken fin grej!

De är jättefina, tänkte beställa sambons och min bokstav med :)

Super fint

Så enkelt och snyggt ju!

N

Jättefint!

Åh så fint<3

vad fint! :)

Så fint ! :)

sv: Visst är den :)

Åh vad fin :)

Åh så fint!:)

Ett väldigt fint halsband :)

Otroligt fint! Är riktigt sugen på att beställa ett halsband :) Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: