Syster På Besök

Igår hade vi min älskade lillasyster på besök. Sofia kom hit med sushi, bästa! Som vi åt framför tvn. Sedan tog vi en tur till Vällingby Centrum innan vi åkte hem hit igen och slappade i sängen. Så mysigt att ha henne här.  
 
Det spöregnade när vi vaknade idag så vi tänkte gå på bio, tyvärr så hittade vi ingen tid som passade så får bli en riktigt slö dag här hemma istället. Linus målar just nu min garderob så passar på att blogga, tänkte titta på  
"I am Cait" nu och sedan dra med mig Linus på promenad. 
 
Hoppas ni får en fin fredag ♥
 

Vad härligt det lät med en promenad :)

Hihi tackar. :)
Ha en fortsatt bra fredag. :)

Vad gott med sushi! :)

Mysigt med besök! =)
SV: Det var det verkligen kan jag lova :D Hoppas helgen blir bra! Kram

N

Vad mysigt och gott!

Mums, vad mysigt :)

Vad mysigt!

Vad mysigt!

Åh, sushi är ju så sjukt gott!!

Just nu har jag veckans blogg på min blogg! Var gärna med och delta. Tre vinnare dras på måndag! Kram ♡

Verkade som en mysig dag :)

Mysigt det låter :D

Ser riktigt gott ut!

Skönt med en slödag :) Kram

Låter mysigt :)

sv; ja hihi. Ja det får jag göra! :D
kram

Men alltså mummmmms! :) Ser underbart ut! Ha en underbar söndagg, mängder med kramar!

Åh så gutt :)

Åh va gott :D

Mums vad gott och mysigt med besök av syster!

ISA

åh sushi.. nu blev man sugen på det också! hah <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: