Svaren - Del 2

Favoritfärg? 
Rosa, vitt och blått.

Vad är du stolt över? 
Att jag klarade skolan trots 8 år av mobbning.

Umgås du aldrig med dina vänner, du skriver sällan om dom? 
Tyvärr inte. Jag har två jag umgås med, den ena bor i Jämtland och en bor i Stockholm, men det krockar alltid när vi ska ses. Så vi träffas väldigt sällan. Någon i Stockholmsområdet som vill ses på en fika? :)
 
Hur har du råd att shoppa så mycket? 
Så mycket shoppar jag inte. Jag planerar alltid mina köp och är det något dyrare plagg sparar jag alltid till det. Sedan är jag alldrig ute på krogen och i och med att jag sällan träffar vänner så har jag en del över. Men räkningar och sånt går alltid först!
 
Vad är din favoritfilm? 
The Notebook och Moulin Rouge sedan älskar jag twilight-filmerna. 

Favoritstad? 
Mitt älskade Göteborg.

Vilka länder har du vari i? 
Nästan inga alls. Israel, Korsika och Estland, Danmark och Finland.

Dröm resemål? 
London, Paris, USA, Italien.

Är ditt hår äkta eller permanentar du det? 
Mitt hår är helt naturligt lockigt :)

Vilken årstid gillar du bäst? 
Våren och Hösten.
  
Hur lång är du? 
165 cm.

Vad har du för storlek i kläder och skor? 
Förstår inte varför det är intressant? Men XS-S eller 36 i kläder och 36 i skor.
 
Vilken är din favoritserie? 
Gossip Girl, Sex and the City, Glee och Desperate Housewives.

Har du något husdjur? 
Jag har en liten kanin som bor hemma hos mamma. Åh, vad jag saknar honom!

Hur länge har du och Linus varit tillsammans?
1 år och 5 månader den 18 juli. 

Kul att läsa! :)

Kul med alla svar! :)

Vad roligt att läsa :)

Kul att läsa dina svar =D
SV Ja det är det verkligen!! Blev helt lyrisk när jag fick upp den hihi :)

Kul att läsa dina svar =D
SV Ja det är det verkligen!! Blev helt lyrisk när jag fick upp den hihi :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: