MIN JULAFTON - DEL 2

Vid 18.00 tiden åkte vi vidare till söder för vårt andra julfirande hos Linus moster. Där åt vi ett litet annorlunda julbord men åh vad gott det var. Åt den godaste silen jag någonsin smakat. Efter vi ätit öppnade vi julklappar och fikade innan vi åkte hem vid 23.00 tiden.
 
 
 Linda och Jens hade klätt granen så fint i silver och guld.
 
 
 Jag och Linus hamnar alltid med barnen :p
 
 
 
 Maten var himelskt god!
 
 
Sötaste lilla tomten.
 
 
 Linus fick vara tomte i år igen.
 
 
 Linus mostar Lousie och Linda.
 
 
 Mor och son. 
 
 
 Mina favorit killar. Spännande med paket.
 
 
Jack fick denna gosedjurs hunden av mig och Linus i julklapp och han ÄLSKADE den. Jack gosade in sig i hunden, gav ifrån sig glädjetjut och sa "Vovv" Vovv". Något av det gulligaste jag varit med om.
 
 
Med dig är jag världens lyckligaste! 
 
 
Hoppas ni haft en underbar jul med massa god mat och att ni fick allt ni önskade er 

åhh vilka härliga bilder!<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: