GOTT NYTT ÅR

Gott nytt år underbaraste ni!
 
Hur ska ni fira in det nya året? Våra planer blev ändrade i sista sekund. Vi var egentligen bjuda på en nyårsfest med Glitter & Glamour tema som tyvärr blev inställd. Så istället äter vi tre rätters middag här hemma, bara Linus och jag vilket ska bli så mysigt! Sedan åker vi hem till en vän för att skåla in det nya året tillsammans.
 
 
Hoppas ni får ett fint slut på 2015 och världens bästa start på det nya året. Tack för att ni följt mig det här året, det har betytt SÅ mycket för mig. Hoppas ni fortsätter att kika in här i bloggen även nästa år ♡
 
 
 
Såhär kommer jag att se ut ikväll. Allt är nytt och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med kvällens outfit.
(ber om ursäkt för dålig kvalite men har inget annat att fota med än min iPhone)

låter mysigt!

jättefint! <3

Åh men gud vilka fina grejer!

sv: Åh tack fina du! Jag älskar den!
Kram

Vilken fin outfit! Älskar örhängena!

Vilken vacker outfit du hade! :)

Åh så fint!

Åh vad fint :)

Jättefin outfit och Gott nytt år till dig tjejen! :) Massor med kramar!

Snyggt. Hoppas ni fick en riktigt trevlig kväll :)

Såg mycket snyggt ut!!

Din outfit ser fantastisk ut! Kan man få be om en helkroppsbild? Kram

Oh! Kan tänka mig att du såg ut som flera miljoner dollar i det där! Superfint!
Ibland gör det inte så mycket att planerna blir inställda, låter som att ni fick en otroligt fin kväll iallafall!
Kram

N

Gott nytt år på dig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: