Throwback Thursday

Just nu vill jag inget hellre än att spola tillbaka tiden till den 30/5 2013. Dagen då jag fick se min allra största idol live i Globen. Vilket var helt magiskt. Jag minns att jag var helt förtrollad från första ton till sista och att jag aldrig gråtit med ett så stort leende någonsin tidigare, haha. Jag vet inte riktigt hur jag´ska beskriva min kärlek för Beyonce, hon är så underbar!
 
 

Så härligt :) Kan tänka mig att det var en klass för sig :)
SV: visst är den bra! =)
Tack snälla och detsamma :) Kram

Men oj vad roligt och jag skulle också vilja se henne :-D

HJÄLP MIG OCH FÅ CHANSEN ATT BLI LÄNKAD PÅ MIN BLOGG I EN HEL VECKA!! - http://nouw.com/bexollila/hjalp-mig-jag-hjalper-dig---lanktavling-18737470

Åh det måste ha varit en fantastisk konsert att uppleva :)

Lät underbart :)

Vad härligt att få se! :)

Åh förstår känslan! Finns inget bättre än att få se sina idoler live!

Ååh vill också se henne!

sv; Haha ojdå, menade att det är select cover-up concealern jag har och rekommenderar och funderar på att köpa i framtiden pro longwear concealern du har :D

vad härligt! :)

Häftigt! Kan tänka mig att hon är väldigt bra live! :)

Gud vad roligt! Drömmen är ju verkligen att få se henne live :)

Vad kul att du var där, kan tänka mig att det var riktigt grymt!

Hoppas du får se henne någon mer gång då:)

Åh förstår verkligen att du vill spola tillbaka, skit vad coolt att du sett henne!!! Hon är ju bara för grym! <3

Hej!
Var gärna med och delta i tävlingen om en fantastisk kruka som funkar lika bra inne som ut ! http://unikaugglan.se/2015/april/vinn-en-fantastisk-kruka-2.html

Mvh UnikaUgglan


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: