Long Time No Seen

Hej mina hjärtan! Hur mår ni? Själv mår jag bara bra. Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men vi har renoverat lägenheten och bott i totalt kaos i en vecka. Renoveringen är klar för stunden så himla skönt och det blev så fint! 
 
Hur underbart är det inte att det äntligen är höst? Bästa årstiden är kommen. Jag avkyr sommaren. Föredrar en kopp te, stövlar, kläder lager på lager, mörker, kyla etc alla dagar i veckan. Sedan fyller jag år i September också, hihi. Jag har så mycket att blogga om, bland annat min resa till Göteborg i sommras och lite nya inköp.
 
Bjuder på en Selfie.. Bilden är tagen precis innan sommaren.
 

Du är så jäkla snygg! :D

Tycker också att hösten kan vara hur mysig som helst men gillar inte alltid kylan haha!

Vad härligt att renoveringen är klar för stunden!! :)

Kram

Åh vad kul att ni renoverat och fått fint :D Så viktigt att trivas hemma! =) Och jaa, hösten är bäst som vi konstaterat förr ;)
SV: Tack snälla :D Kram

Fin bild på dig


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: