Kräftskiva & Födelsedagsfirande

Vilken fullspäckad men rolig helg det varit! I Lördags blev det den årliga kräftskivan hemma hos Linus farfar i Knutby. Bättre sent än aldrig! Det var så gott och mysigt. Låter bilderna tala för sig själva. 
 
Vi hade massor med goda tillbehör till kräftorna!
 
MUMS!
 
 Jag och mitt hjärta i töntiga hatar ;)
 
Puss Puss.
 
 Några timmar efter kräftorna blev det fika ute i trädgården. Så mysigt att sitta ute.
 
 På kvällen grillade vi kyckling som vi åt tillsammans med potatisgrataäng, sallad och olika såser.
 
På söndagen var vi bortbjudan till Linus moster Linda. Hon hade ordnat födelsedags fika för mig, så himla gulligt. Jag fyller nämligen år på måndag (Gaaah, åldersnåja) och vi ska ha kalas för mig på söndag med dom kunde tyvärr inte komma. 
 
Så mycket gott!
Sötaste Blåbäret :)

Vilka härliga kräftskive-bilder :D
SV: Aa det tycker jag du ska göra ;) Den var smarrig! Jaa Gerard cosmetics har det tror jag :) Kram

Åh vad gott med kräftor :)

Så otroligt gott med kräfta :D

Åh va mysigt, ser jätte trevligt ut :) kram

Så roligt! :)

Men gud vad gott allting såg ut!

Åh så trevligt och gott det ser ut!

Så kul allt såg ut! Grattis i förskott :)

ser riktigt mumsigt ut!!

N

Åh vad trevligt!

Amen åh vad gott med kräftor!! :)

sv: Ja så kul med egenodlat! Vad roligt!! :D

Kram

Åh vad mysigt det ser ut!

så gott det såg ut =) fina bilder

Åh vad roligt det verkar ha varit! :) Kram

åh gott med kräftskiva!

Gud så mycket gott!

Hejsan, jag vill bara tipsa dig om att jag just nu har en tävling där du kan vinna valfritt skal, länk http://alicelindstrom.se/2015/september/tavling-vinn-valfritt-skal-2.html#comment . Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer! Ha en bra kväll!

Mysigt!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: