BLACK FRIDAY

Hej mina hjärtan!
 
Hur mår ni? Jag är lite småförkyld men annars mår jag bra. I går var det Black Friday, en dag som är hur stor som helst i USA och London. Jag älskar dock att Sverige börjat med Black Friday, perfekta dagen att handla julklappar på. 
 
Jag och Linus åkte till Nack Forum igår för att favoritbutiken Jackie hade 40 % rabatt på Primeboots. Mina gick nämligen sönder och är slut i storlek 35 överallt i svart, så typiskt. Fick i alla fall ett presentkort och så tog jag ett par bruna Primeboots istället. Är dock så kluven, tycker dom bruna är mycket finare men det känns som dom svarta passar till allt. Vad tycker ni? Ska jag behålla dom bruna, eller ska jag vänta tills dom svarta kommer in igen?
 
Julfint i Nacka Forum.
 
Ska manäta onyttigt kan man lika bra slå på stort.. Dock så orkade vi inte äta upp allt.
 
 Favorit butiken som det var kaos på.

Åh va kul! :)

Jag hade behållt, brunt är ju också galet snygg och ändå neutralt :)

Mysigt!

Så kul att Black Friday börjar bli större här i Sverige nu också! :) Hoppas du lyckas bestämma dig om dina Primeboots.

sv: Ja, det är himla tråkigt! Tack snälla!!

Kram

Kul med shopping! Ska dra en sväng på stan i morgon tror jag och försöka hitta lite julklappar :)

Åh så mysigt! Och krya på dig!
Kram

härliga bilder!

Åh vad kul! Brunt är ju också fint, tycker du ska behålla dom ifall du tycker att dom är snygga och har plagg att matcha dom med :)

ISA

åh så fint det var i Nacka forum då, aldrig varit där! är det långt med buss från slussen? :)

Håller med, så kul med black friday :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: