Glossybox - Mars

 
Hur snygg är inte månadens Glossybox?  Boxen är designad av fotokonstnären Clara Hallencreutz och jag personligen tycker den är riktigt snygg!
 
Boxen innehöll: Peeling från Noabay Natural & Organic. Tandkräm från Oral-B. Torr Shampo från Batiste. Läppstift från Make UP Store. Eyeliner från Elizabeth Mott.
 
Är ni också intresserad av att beställa en Glossybox för endats 139:- i månaden? Klicka HÄR.

Åh vad härlig liten box!

Snygg box o bra innehåll med ju :)

Tack .. kolla boxen skanske ska fixa son ocå :)

men åh så kul!

Men gud vad billigt!!

åh jag har också glossybox, älskar det!

Massa bra saker dessutom :)

Åh vad kul att få hem såna där presentboxar! Har funderat på just det där torrshampoot, du får gärna berätta vad du tyckte om det då du testat de :)

Ååh vill också ha glossybox i finland :(

åh va nice:D!

Glossyboxarna verkar vara så himla bra! Tyvärr bor jag i Finland så har inte möjlighet att prenumerera på glossybox.

Hoppas att du får en jätte bra måndag! :) Kram

Lyxigt med Glossy Box ;)

Älskade denna boxen! Vad fick du för färg på ditt läppstift? :D

Jag fick ett läppglans istället för torrschampoo!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: