New Books

Vi beställde hem böcker tidigare i veckan. Skönt att ha något att bryta av med efter massa film tittande nu när vi båda är sjuka. Jag är en riktigt bokmal, älskar att läsa böcker. Sophie Kinsella är min favorit författare och jag har letat efter Bröllpsnatten jättelänge (har alla hennes tidgare böcker) så den var jag bara tvungen att ha. Sedan älskar jag Djävulen Bär Prada så det fick bli fortsättningen på den och Huset Versace som dykt upp lite här och var i sociala medier.
 
 

Har också en del böcker av henne men jag läser inte så mycket just nu så de är undanstoppade :/

SV; jaa det kan man säga =D
Då ska jag lägga det på minnet och testa det! =) Kram

Kul med nya böcker!
Ha en fin söndagkväll :)

Så kul med nya böcker, hoppas de alla är bra :)

Huset versace är bra :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: