Mason Pearson

Jag är riktigt sugen på att införskaffa mig denna hår borste från Mason Pearson. Har hört så mycket bra om den, dock så kostar borsten en del. Men det kanske det är värt. Sedan så är jag osäker om den funkar lika bra i mitt afro/lockiga hår som i "vanligt hår".
 
Borsten finns att köpa HÄR.

kör på!

svar: visst är hon :)
kram

Funkar inte tangle teezern eller svinborst lika bra då?? :) För de gillar verkligen jag :)

bra tips , borde också köpa en ny borste =)

Vad är speciellt med den borsten?

Tävlingen tillsammans med Jane Kønig är nu avslutad! Kika in och se om det blev du :) Kram

åh har hört att dom ska vara så bra! :)

Åh har också funderat på att köpa denna ett tag, det är priset som kommer emellan lite..

Den borde ju funka i alla hår kan man tycka :)

Åh har också hört en massa bra om den borsten!

Åhh!

sv: Aaa :)
Det gick kanon!

Säkert jättebra.

Har hört så mycket bra om den, skulle inte vara fel att ha! :) Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: