Long Time No See

Hej fina ni! Hur mår ni? Jag har haft fullt upp även fast jag inte gjort speciellt mycket. Våran enda fungerande dator har även gått sönder, så har inte kunnat blogga på grund av det. Men nu är jag tillbaka, har saknat att blogga och har massa roliga inlägg på gång. 
 
Här kommer lite uppdate från dom senaste dagarna.
 
 
I Onsdags träffade jag min fina Amanda. Vi lunchade på ett jättemysig sushi sätlle på Flemingatan och sushin vad gudmoligt god! Sedan gick vi in i deverse butiker och jag fick med mig ett jättefint linne hem.
 
 
Jag och Linus har hunnit med några dagar på stan, en hel del vändor till Vällingby Centrum och en tripp till Ikea. På Ikea köpte vi mest småsaker, en skohylla och ett soffbord (vi har haft stolar som bord tidigare, haha).
 
Ingen Ikea utan köttbullar!
 
Idag har jag städat och fixat i lägenhten, vilket tagit hela dagen. Men nu är det rent och fint så skönt. Linus har även rivit hela min Walk in closet, den ska målas vit och sedan ska ett bättre förvaringssyetm in. Kommer bli så fin när garderoben är klar. 

va gott de såg ut =)
Haft en bra onsdag?

Åh, vad mycket mumsigt!

Ja det var mysigt med Parkhäng! Ska till Ikea i morgon och då blir det nog köttbullar ;)

N

Gott!!

va gott med mat :)

Så jobbigt att datorn gått sönder! Härligt du verkar ha haft det :) Kram

köpte den på kicks för typ...250 kr...

åh, sushi!! Mums! :D

Mysigt :D

All mat såg supergott ut!

Mums för sushi! Och välkommen tillbaka - har saknat dig :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: