HELLO DECEMBER

God morgon!
 
Åh vad härligt att vi äntligen är inne i December månad, som jag längtat. Jag har varit vaken sedan klockan sju imorse och har tittat lite på årets julkalender, stängde dock av efter några minuter. Är djupt besviken då det var ett faktaprogram. Så tråkigt. Funderar på att leta upp en gamal julkalender istället.
 
I dag ska jag hem till min fina Marlene och äta lunch. Vilket ska bli så mysigt! Efter det ska jag leta efter en adventsljustake, vi har fortfarande ingen. Nä, nu måste jag sätta fart, ska äta upp min frukost beståendes av kaffe med massa kanel i, ni måste testa det är så gott och smoothie.
 
Hoppas ni får en fin dag! Kram
 
I går när Linus kom hem efter jobbet överraskade han mig med finaste buketten. Världens bästa pojkvän 

ååh vad fint, älskar vasen och ljuset :)

Åh va fint, älskar rosorna! :) kram

helt fantastiska blommor <3 älskar den vasen

Ååååh så fiiint!
sv: Men åh tack så himla mycket!! :)
Kram

Vilken härlig bukett!

Ogillar också årets julkalender..

Linnéa

Hej:) läser din blogg väldigt ofta och något jag alltid undrat är om du arbetar med något eller går i skolan och pluggar till nåt? I så fall vad?

Kramar från Linnéa!

fin bild

sv: ja jag hoppas cellförändringarna är borta nu, för gott!! Vilka vackra blommor, såna där glasvaser är så fina! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: