JULMARKNAD

Hej vänner!
 
Hur sjukt är det att det endast är två dagar kvar till julafton? Vart tog December vägen? Tiden går så fort, kändes som det var igår vi tände första ljuset. 
 
Hur som helst, hur har eran helg varit? Min har varit jättemysig. Jag och Linus har bara tagit det lugnt. I lördags åkte vi in till stan, jag försökte hitta något att ha på mig på julafton, men det var så sjukt varmt i butikerna så vi gav upp. Har en svart satin klänning i garderoben, får nog bli den. Sedan tog vi en promenad till Gamla Stan för att gå på Julmarknad, vilket var så mysigt! När vi kom hem julbakade vi och hade jullåtar i bakgrunden för att komma in i julstämmning. Trots att det är 10 + grader ute och ingen snö måste jag säga att jag ändå har en del julkänsla. Men åh vad jag saknar snö!
 
 
Ber om ursäkt för dom dåliga bildern, men som ni ser var det jättemörkt och mycket folk.

Mysiga bilder! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: