MITT HJÄRTA BLÖDER

 
 Jag har haft så svårt att blogga på grund av helgens händelser i Paris. Allt har bara känts tungt, sorgset, läskigt och hopplöst. Fick dessutom reda på att jag har en anhörig i Paris, men som klarat sig helt oskadd tack och lov.

 

Mitt hjärta går sönder av allt hemskt som pågår i världen. Och jag är så himla rädd. Det är bara en tidsfråga innan något händer här i Sverige...

 

Jag vet inte vad jag ska skriva mer, är så tom och i huvudet snurrar tusen tankar som inte vill försvinna. Skriver som Blondibella skrev "jag känner att det är lite svårt att bryta händelserna i Paris och övergå till någon så simpelt" som ett  blogg inlägg. Allt känns bara så himla fel.

Älskade paris... :(

Det är verkligen förfärligt allt som har hänt :(

Så tragiskt! Va hemskt! Skönt att de klarade sig! Sköt om dig ❤️

hemskt verkligen allt som händer runt omkring oss just nu, tur att din anhörig mår bra ;(

Förstår dig! Såå hemskt :/

Det är verkligen såå hemskt :(

Jadu det är så svårt att ta in och det känns extra mycket när det kommer så nära inpå. En favoritstad och helt plötsligt känns det ännu mer troligt att något skulle kunna hända i Sverige..

<3

Håller med dig, det känns sorgligt och mörkt nu! Hemskheter!

sv: Tack så mycket!! :)

Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: